Tuesday, September 25, 2012

Nákupy

Omylem jsem si to namířila do centra, nakoupit nějaké "nezbytnosti". No hle- davy lidí, které jsem v sobotu mohla očekávat, ale nějak mi to nedošlo. V H&M jsem pozorně prozkoumala kolekci, jejíž tváří je supersweet Lana Del Ray a která je plná pastelových barev, které miluju- ovšem většina svetrů je chlupatá a to do té míry, že jsem si je po východu z kabinky ještě deset minut vytahovala z pusy. Takže chlupaté "mohérové" svetry- co jste to za trend? Obzvlášt, když nosím hlavně černá trička, tohle není prostě dobrý nápad. Takže budu dál hledat svůj super podzimní svetr.
A aby jste věděli, tak trendem letošního pozdimu opravdu bude "temné baroko". Spousta černé krajky, krvavě rudého sametu, kůže, výšivek a cvočků!


prsten Liška: Dorothy Perkins, náramek: H&M, kalhoty: Gap, ponožky: H&M

No comments:

Post a Comment