Tuesday, April 9, 2013

Back

Myslela jsem si, že se na to prostě vykašlu. Ale v Londýně a Británii celkově mě tolik věcí inspiruje, že bych se zadusila, kdybych o nich nemohla psát. Stačilo mi před pár dny si přečíst nový Vogue nebo dělat styling pro nový photoshoot... Takže, jsem zpět.

Včera jsem zahlédla v hospodě (no tady není hospoda jako naše "hospoda", ano? normálně se tam chodí na večeře) tohle růžový pitíčko a musela jsem ho ochutnat. Super jarní záležitost a chutná to jako květinový parfém. Nepiju parfémy, jen je čichám.

I thought I can´t be bothered with any more blogging. But there´s so many inspiring things in London and Britain, I would choke on them if I wouldn´t write about them. Reading a new Vogue a few days ago or styling a photoshoot was enough... So, I´m back.




No comments:

Post a Comment