Wednesday, April 17, 2013

Fashion Show and Flower power



Minulý pátek jsem pomáhala na jedné (nejmenované) módní přehlídce, jedné (nejmenované) návrhářky. To oblečení jsem samozřejmě viděla na webstránkách předem a protože se mi líbilo, kontaktovala jsem je ohledně inzerované spolupráce. Každá zkušenost dobrá, že.
Nebudu se tady rozepisovat o nevábném prostředí backstage (bez světel, ha! vizážistky plesaly) ani samotné místnosti, kterou tak nějak jako upravili na přijatelnou. To už je věcí samotné designerky a jejího týmu, kolik do čeho chce investovat... Slečna, která měla celou backstage na starosti, byla zcela dezorientovaná. Samozřejmě byla hubená a moc pěkná, ale jaksi pouze proplouvala prostorem (společně s návrhářkou, která občas pokývala hlavou a zase odplula pryč) a hrabala se v tunách papírů....
 (more photos and text behind the cut)

Nicméně, asi si toho zapomněla spoustu natisknout, protože když zjistila, že má polovinu věcí ve svém ajfounu, který byl téměř vybitý, vypadala pomněrně zděšeně. No nestíhalo se nic, všude spustu lidí a nikdo vlastně nic nedělal, protože jim nikdo nic neřekl. Já, od přírody organizační typ, jsem trpěla a dalo mi velice zabrat, abych mlčela.. To jsem ale ještě neviděla záchod.
Když jsem si teda šla odskočit (a po cestě se málem ztratila) našla jsem jednu toaletu v mísnosti společně s pračkou a spoustou dalších krámů. Ten záchod, byl samozřejmě ucpán. Jeden záchod na 100 lidí. Velice lovely.
Za celé odpoledne a večer jsem šla čůrat jen jednou, zašila jeden rukáv a zašpendila asi pět zavíracích špendlíků. Potom oblékla a vysvlékla pár modelek. Povznášející.
Samozřejmě ani slovo od madame návrhářky nebo slečny organizátorky. Takové děkuji by bylo minimálně slušné... No, ale aspoň vím, jak se to nedělá.

A teď něco veselejšího. Dost toho bylo řečeno o jaru, které knečně přišlo. Buďme teď šťastní a užijme si to. Tuto sezónu jsou obrovským hiten květinové potisky a doplňky. Mně to teda úplně dostalo. Malá inspirace:
Enough was said about the spring that has finally came. Lets be happy and enjoy it now. This season, the big trend is flower patterns and flower accessories. I´m absolutely in love with those. Check a little inspirational post.




Atonement/Pokání


 Moschino

Coast lookbook S/S 2013

No comments:

Post a Comment