Friday, May 31, 2013

All the beauty of the world

Včera jsem se vrátila po týdnu z Maroka, kde jsem byla tak trošku pracovně. Bydleli jsme v domě sestry mého šéfa přímo v centru přímořského města Essaouira. Tři hodiny do Marakéše z Londýna a další tři hodiny autem do cílové destinace. Nutno podotknout, že po celou dobu byly přítomny dvě děti, které nemají ani kapku vychování (pokud je teda zrovna nevychovávám já) a v přítomnosti rodičů si dělají absolutně co chtějí bez jakýchkoli následků nebo usměrňování. Byla jsem tam vzata na válecí dovolenou v britském stylu, což znamená brutální nuda. Opravdu nejsem ten typ, co si lehne na pět hodin k bazénu (když má 15 minut od  domu pláž) a nebo si vozí prdel 500 metrů taxíkem. Ano, delší trasa než-li 5 minut byla pro děti (a zjevně i rodiče) zcela neúnosná.
Krom těchto věcí, jež jsem nebyla schopna ovlivnit mě Maroko naprosto okouzlilo a míním se tam vrátit na pořádnou dobrodružnou výpravu. Fotila jsem mobilem a analogovým foťákem. Takže fotografie budou, až je nechám vyvolat (snad brzy). Za kvalitu fotek z mobilu bych se musela stydět...
O Maroku více i s fotkama příště.
Tenhle měsíc mě toho čeká strašná spusta- dvě focení, Graduate Fashion Week (www.gfw.org.uk), London Collections: Men (www.londoncollections.co.uk), moje narozky a velicos dalšího.











No comments:

Post a Comment