Wednesday, May 22, 2013

Lip Sticks

Jsem holka, tak se ráda maluju, abych se líbila sama sobě. Člověk se pak cítí o něco líp. Samozřejmě jsem vyzkoušela kdejaké rtěnky- ať už značky nebo odstíny. 
Když byla moje sestra malá, nedokázala vyslovit "rtěnka". Říkávala "r-těnka". Teď už umí říct "rtěnka", ale nepoužívá je. Já jo.


Nesnáším rtěnky s perletí nebo třipytivýma částečkama, na to jsou lesky na rty. Mám ráda matné nebo leské konzistencí (krémové). Momentálně (už docela dlouhou dobu) jsou moje oblíbené tyto:

Gosh Velvet Touch Lipstick (odstín Darling) Ł6.49- koupila jsem si v době, kdy masově začínaly "nude" odstíny. Abych pravdu řekla, normálně tuhle barvu nenosím, spíš příležitostně. Rtěnka je ale krásně krémová a má takový ten mokrý efekt. Ovšem vpíjí se do rýh na rtech, což vypadá trochu blbě. To je ale problém většiny rtěněk v této barvě.

Topshop Lips In (odstín Innocent) Ł8- světle růžová/fialová, podobné konzistence jako ta od Gosh. Odstín je mi moc sympatický, dá se nosit ke žaždé příležitosti a pěkně voní.

Chanel Rouge Allure Velvet (odstín La Rafinée) Ł25 - letištní výstřelek. Prostě jsem se nudila u čekání na letadlo a koupila jsem si Chanel rtěnku. Je trošku tmavší, ale na rtech vypadá velmi přirozeně a jen je udělá o několik odstínů tmavší (teda aspoň ty moje). Co je fakt- vydrží i půl dne, ať jíte nebo pijete. Je trošku sušší, takže za chvíli zapomenete, že ji máte na puse. Ale nevysušuje rty!

Lancome L´Absolu Rouge (odstín 150) Ł22- vyloženě červená. Opět vydrží strašně dlouho, dá se nanést i jemněji, takže může vypadat i decentně. Je krémová a na rtech příjemná.

L´Oreal Color Riche (odstín Pink Passion) Ł8.19- něco mezi korálovou a růžovou. Perfektně letní barva. Mám ji strašně ráda a nosím kdy můžu. Konzistence mi dokonale vyhovuje, protože není úplně tak krémová (takže si myslím, že se hned nesmaže) a zároveň vůbec nevysušuje rty.






1 comment:

  1. Ta z Topshopu se mi moc líbí. Taky mám ráda rtěnky, jen je ne moc často nosím, ani nevím proč. Většinou nestíhám ráno líčení, takže to bude asi tím. :)

    www.doubleexplosion.com

    ReplyDelete