Tuesday, June 18, 2013

Busy Week(end)

Takhle nabitý program jsem už dlouho neměla. Navíc nesnáším, když jsem ve stresu a musím udělat spoustu věcí, což byl přesně tento případ. V sobotu jsme fotili v North Greenwich- indutriální zóně. Oblečení jsem půjčovala od různých designéru (studentů London College of Fashion), takže jsem už týden před tím jezdila z jednoho konce Londýna na druhý a vyzvedávala. Když se potom většinu soboty propršelo a my jsme tam stály v bahně, fakt jsem se o to oblečení bála. Obzvlášť, když jeden kousek má hodnotu okolo Ł800. Bylo to vyčerpávající a šílený a já jsem přijela domů i s tím obrovským kuftem úplně promočená.
V neděli jsem se potom byla podívat na London Collections: Men, kde toho vlastně není tak moc k vidění. Nicméně jsem opět narazila na Davida Gandyho v dokonale padnoucím obleku a tentokrát jsem ani málem neomdlela :)
Když jsem se večer vrátila domů, zjistila jsem, že někdo chytře zamkl dveře zevnitř na řetízek, takže jsem se tam neměla jak dostat. I přes ustavičné zvonění a bušení na dveře jsem nikoho nevzbudila a musela jsem docestovat až ke své kamarádce, která nebydlí zrovna blízko. Tam jsem se uprostřed noci úspěšně opila, abych se vzpamatovala z té hrůzy. Nakonec jsem spala asi dvě hodiny a víte, už jsem na tyhle eskapády stará.





1 comment: