Wednesday, July 3, 2013

Maroko II.

Další fotky z Maroka focené na můj analog Canon. Mimochodem, minulý týden jsem tak nějak oslavila své narozeniny (rodinná oslava v ČR se teprve bude konat) a dostala pár dárečků, což mě moc potěšilo. Hlavně- tři kytice! Ha! To už se mi dlouho nestalo. Já sama jsem si nadělila sadu Benefit kosmetiky, kterou jsem děsně chtěla a jinak bych si to asi nikdy nekoupila.

More Moroccan photos taken with my analog Canon camera. By the way I celebrated my birthday last week (the family celebration in CZ hasn´t happened yet), and I´ve recieved a few gifts which was very nice.
More importantly- three flower bouquets! That hasn´t happened in a long time. I personally gave myself Benefit cosmetics box, which I really wated but wouldn´t buy normally.

 zcela nemarocké jídlo/ completely non-Moroccan meal





 bazén/ swimming pool




Follow my blog with Bloglovin

2 comments:

  1. dodatečně vše nejlepší k narozeninám:-) tři kytice? Tady byl někdo až moc hodný :'D
    Super fotky, to je vážně bazén?:-O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi jsem byla hodná, že? :)
      No jo, je to bazén. Tak nějak se od hladiny odráží slunko a dělá efekty! :)

      Delete