Wednesday, December 4, 2013

Beauty Heaven


 
Někteří možná ještě neposlali dopisy Ježíškovi, tak jsem se rozhodla vytvořit seznam mých oblíbených dekorativních kosmetik. S fotkama jsem si pohrála a z té růžové jsem celá rozjařená. Faktem ale je, že opravdová barva rtěnek je trošku jiná, než na výsledných obrázcích.


High Beam od Benefit- populární rozjasňovač, který opravdu bezchybně funguje. Dávám si ho na lícní kosti, pod obočí a někdy na nos a bradu. Vydrží celý den.

Dream Touch od Maybelline- krémová tvářenka, kterou jsem si koupila už dváno, protože ty standartní pudrové na mně nejsou nikdy moc vidět. Jsem s ní strašně spokojená. Dá se nanášet pohodlně prsty nebo i štětcem.

Rouge Allure Velvet od Chanel- klasická rtěnka, kterou jsem si koupila na letišti, kvůli cenovému rozdílu. Nakonec tam ta kosmetika zase o tolik levnější není, snad vyjma krabiček obsahujících více produktů dohromady. Nevtíravě voní, vydrží opravdu dlouho a na rtech je příjemná.

14 Hours Lipstick od Maybelline- pomněrně nový výrobek, který v ČR ještě asi není. Opravdová barva téhle rtěnky je fuschiově růžová a já ji prostě miluju. Vydrží dlouho, nevysušuje rty a voní jako maliny.





Black Jack od Bourjois- zhušťující voděodolná řasenka. Na celé čáře vyhrála v kategorii zkušťování. Měla jsem samozřejmě hromadu jiných před tím (nutno zmínit 2000 Calories od Max Factor, která byla taky skvělá), ale u této stačí nanést jednu vrstvu a řasy jsou tisíckrát výraznější. Obsahuje malinké zlaté částečky a bohužel se opravdu blbě odličuje.

Facefinity Compact Foundation od Max Factor- kompaktní make-up jsem si chtěla koupit poté, co jsem vyzkoušela ten od Dior (ale ve finančně přijatelnější kategorii). Moc značek je nedělá a nakonec jsem narazila na tento, který funguje bezvadně. Má střední krytí a nanášení je bleskové, což byl hlavní důvod pro jeho koupi. Na rozdíl od tekutých make-upů nenechává obličej mastný a nemusíte používat pudr.

Waterproof Eye Liner od Stila- dokonale sytá barva, přesné a jednoduché nanášení a celodenní výdrž. Sice je to zase jedna z dražších značek, ale určitě se to vyplatí.

Real Techniques Brush- čím dál více populární štětce. Když jsem si jej kupovala, neměla jsem ani ponětí o jeho slávě. Snažila jsem se najít nějaký štětec s přírodními štětinami a bohužel zase tak velký výběr není ani ve standartních britských drogeriích. Tento sice nebyl úplně nejlevnější, ale jsem s ním nadmíru spokojená. Skvěle se drží a štětiny jsou super jemné.





3 comments: