Wednesday, February 19, 2014

Fotoreport z London Fashion Week

Tak se opět hlásím po Londýnském fashion weeku. Pro dnešek to budou pouze fotky, ale určitě sem brzy přidám i nějaký text o průběhu a mých poznatcích a tak dále. Prozatím jsem napsala článek pro Proti šedi, který si můžete přečíst zde. Snažila jsem se psát zase o jiných věcech, jelikož těch textů na téma London Fashion Week jsem už zkomponovala nadmíru. Stále mi to ale připadá dost kritizující, i když jsem se snažila nebýt moc negativní :) Asi se jen pokouším o realistický pohled.

 Ones to Watch- George Styler

prezentace Napsugar

 streestyle v Somerset House

 výhled z press lounge PR agentury Felicities, úžasný výhled také na Somerset House





International Fashion Showcase

 IFS: Czech Republic

 Somerset House

 přehlídka Burberry Prorsum v Kensington Gardens a její hosté:

Miroslava Duma

Poppy Delevigne

No comments:

Post a Comment