Sunday, February 23, 2014

Jesus Gang Project

Největším zážitkem z Fashion Weeku pro mě byla show Jakuba Polanky v Red Gallery s názvem Jesus Gang Project. Tato akce proběhla jako součást International Fashion Showcase v rámci LFW, které se účastnila i Česká Republika a Slovensko. 
Produkce se ujala Olo Křížová (OLO-Dressing) a sugestivní hudbou podbarvil V! (Oozlum), jehož dokonalý výběr hudby jsem zažila už při otvírání jedné z instalací v Kurator. Přehlídka/performace byla svižná, originální, výstižná s úžasnou atmosférou a zajímavými modely a já osobně jsem si to moc užila.




Fotky jsou bohužel jen z mého mobilu, ale více jich můžete najít na FB Jakuba Polanky.

4 comments:

  1. Huu, ty se mas! Ja to zase odlozila na pristi podzim. Kdyby se ti chtelo, tak prijed do Brightonu na fashion week ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kdy je? Mně se moje londýnské dny krátí a po třech letech se vracím zpátky do ČR...

      Delete