Sunday, May 25, 2014

Korso Krymská



Od té doby, co jsem se vrátila do ČR jsem byla na spoustě akcích a hodně fotila, ale k úpravě fotek jsem se potom už nedostala :( Takže jich mám nashromážděných hromady. Zdá se, že například Velikonoce teprve přijdou... Proto jsem se rozhodla, že fotky ze včerejška vytřídím hned.
Korso Krymská proběhlo včera, tedy v sobotu, ve Vršovicích v oblasti ulice Krymská. Tenhle pouliční festival byl prostě bezva, dokonce ani nepršelo, i když to tak jednu chvíli vypadalo. Mile mě překvapily stánky s jídlem (jak říká moje kamarádka: "s přidanou hodnotou"), které nabízely různé alternativní pokrmy k běžné stravě- sojové maso, fazolové hamburgery, panaccota z kokosového mléka apod. Stejně tak jsem narazila na "alternativní" kosmetické věci, které jsou vyrobené jen z přírodních látek. A rovnou jsem si koupila krém z bambuckého másla. Asi je zaběhnuté, že pojem "alternativní" zavání vonnýma tyčinkama a batikovaným oblečením z konopí. Já v tom spíš vidím alternativu k běžným, komerčním výrobkům a návykům.
V Krymské bylo narváno a jak se říká rušno. Ze všech podniků se ozývala hudba a lidi seděli na chodnících a popíjeli pivo a limonády. Známé firmy  jako Café v Lese, Strojovna, Družina i knihkupectví Baobab byly samozřejmě otevřené. Mezitím se motalo spoustu dětí a psů. Více takových akcí a častěji, prosím!










4 comments: